Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- I´m a tidy sort of bloke I don´t like chaos. I kept records in the record rack, tea in the tea caddy, and pot in the pot box ~ George Harrison
- Die steunmuur had je beter laten staan!
- ik word grààg ´debiel´ genoemd!
- 5G, vierde golf, derde prik. Nu nog iets vinden met 2 en 1 waar de ignorantici achterdochtig van worden en we hebben een verhaal.
- Is vandaag wafdag? Heh? Is vandaag wafdag :)
- Op café gaan en dan als reden om niet te biljarten zeggen dat je te moe bent. Jaaa, dat geloven we direct
- Ik bààl van het woord 'leuk' en het woord 'balen' vind ik niet leuk!
- Perhaps you should get a wardrobe, you abominable twat.
- Vervelend om steeds maar een paar lijnen te kunnen lezen? Dat begrijpen we. Daarom hoef je niet te betalen om onze zever te lezen.
- Ikzelf heb geen troetelnaamvoor mijn penis, maar mijn vrouw wél! Zij noemt hem 'Jezus!!'
- Iemand heeft bedacht dat het bedenken van dingen... Euh... GROTVERDOMME NU BEN IK MIJN FANTASTIES SIETAAT KWIJT DOOR JOUW TORPEDOSCHEET! GA TOCH BUITEN KAKKEN!!!
- De zwaarste kloot die hangt het laagst!
- WIJ WILLEN DAT TOINE,
- Mama? Moet ik nu die vlag uit de tuin halen of wachten tot devolgende WK?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
