Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- Ik stootte daarstraks op een foto waarvan ik me nog herinner dat ik op het moment dat ze gemaakt werd, een onhoorbaar windje liet. We schrijven 1976
- We are not responible for anny damage or infingerments casus
- Standard slikt ACHTSTE nederlaag bij Cercle. Leve CERCLE!
- Lijmtangen zijn de nieuwe hype, jongen!
- Mocht Nederland nog niet in vieze papieren zitten, dan zit het nu in een doos oud papier die een week in de regen heeft gestaan.
- Situatie: je bevindt je op een groot evenement. Vraag je je dan af of iedereen wel proper ondergoed aanheeft?
? JA
? Nee - De snelheidsbegrenzer heeft een dubbel voordeel: hij komt de veiligheid ten goede en is handig om boetes te vermijdne.
- Kan je aub zorgen dat je snel héél ver uit mijn buurt geraakt en daar wat gaat liggen wegrotten? DANKJEWEL!!
- "ik maak gewoon filmpjes die nergens op slaan of over Ajax" ... Dat is toch hetzelfde?
- It wasn't any fun at all! You have been farting in the car all the way down to texas baby!
- Waarom baal jij niet? Ik kannibaal
- the owner of this thing of beauty must have spent the whole of lockdown polishing their nuts
- 'Filip Joos vraagt of iemand in Brussel hem kan horen, spijtig genoeg wel.'
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
