Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Anarchy is the only slight glimmer of hope ~ Mick Jagger
- pis
- suck my rooster!
- Van 1 ding ben je altijd zeker bij de ***, ze doen exact het omgekeerde dan wat ze beloven
- Mister Brode, I have reason to believe you're FUCKED!!
- Als er één voetballer is waarvan ik écht niet wakker lig, dan is het Oligay Deschacht :D ZIELIG ventje, nauwelijks gespeeld en door papa betaald :D
- ik ruik mezelf!
- Flerfers keep tryin', everyone else keeps laughin'
- Dit moet de eerste keer zijn dat ik 'bitterballen' en 'interbellum' in één zin lees, die dan ook nog eens inhoud heeft!
- t es nie omdat ge in oiltert de klokken huurt loien da ge wet hoe die van kesken klinken
- duurex is fajiet , het personeel is bezig met een prikaksie
- Nog waal.,allein papeer bienoa op
- Ik HAAT nachtschijten
- today in sbs they said kasamh se cast is soon going to turkey[Inbastul] for a shoot
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
