Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- I personally donated $2,500 to the Red Cross yesterday Normally I don´ t like to tell how much I donated and to whom, but I felt sometimes it´ s good to share info in the hopes that others will feel inspired to donate whatever they can ~ Moby
- Marc Overmars: Ik heb altijd al een zwak hart voor Barcelona gehad.
- Nee Walter, meer scheten laten dan gemiddeld is géén teken van hoge intelligentie
- Dus, effe samenvatten : er zijn er die denken dat, omdat er een rally-auto te hert ree, er vannacht een gans hert(of was het een hertgans) gans in paniek door Lozen-centrum liep, of vloog? Ik zou met
- MAURICE Cent-Six (sossies)
- I'm elated having found this site, it's toally the thing people from work were constantly looking for in search of. The up to date info on this forum
- Het is acht uur Arthur!
- de zwemleraar gaat kopje onder
- 로그디자인은 매월 각기 다른 예술 구역의 전
- wijshijd verdwijnt met de haren
- hoe meer zielen hoe minder bier
- 'n, die is nog ziek
- LEER GROTVERDOMME SPELLEN!!! EN UW INTERPUNCTIE SUCKT OOK KAMELENBALLEN!!!
- Voor niemand interessant, deze hele site niet
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
