Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- I personally donated $2,500 to the Red Cross yesterday Normally I don´ t like to tell how much I donated and to whom, but I felt sometimes it´ s good to share info in the hopes that others will feel inspired to donate whatever they can ~ Moby
- als een donderdag bij heldere hemel
- Waarom baal jij niet? Ik kannibaal
- Ben jij er zaterdag bij om onze vloeg aan te vuren?
- Ignoring simple concepts most take for granted is the one thing flat earthers are very proficient at
- We zijn er voor JOU!
- Kan het bij jou nou nooit eens normaal gaan? roel
- een uiltje opknappen
- Wtf is going on..... in here is the moth real big or the hand so small did something go wrong with plastic surgery plasticcchhh ?!
- de vernieuwde tippelzone is best fraai
- The time of the Susans
- Politie stelt proces-verbaal op voor verwaarlozen van boer en paarden
- ohocla69: AlwaysRSCA da is volgens mij zelf gene keeper maar ballenjongen... en zelf daar twijfel ik dan aan die zijn volgens mij balvaster
- Een borferliner, fat was ons algauw fuifelijk. We trokken in het hotel waar we frie jaar gelefen zulke mooie weken met Tonio haffen foorgebracht
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
