Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- If anyone asks you what kind of music you play, tell him 'pop' Don´t tell him 'rock´n´roll' or they won´t even let you in the hotel. ~ Buddy Holly
- grotesko is ne schat van ne vent!
- De voetballer replikeerde: Goh... Alhoewel we in de hoek zitten waar de klappen vallen vind ik dat we überhaupt goed bezig zijn. We gaan er elke weer voor, geven er telkens weer een lap op en ik pik ook regelmatig mijn goaltje mee. Iedere match is een uitdaging, elke week opnieuw! Ik heb zoiets van: "Misschien moeten we onszelf op de één of andere manier eens opnieuw uitvinden?" Of we komen voor een voldongen feit te staan, met alle gevolgen vandien! Weet je wat het is...? Naar volgend seizoen toe moeten we de knop omdraaien
- Eind oktober weer goedkober
- top - duisandt!
- de opticien ziet het met lede ogen aan
- het domme verfransen van vernederlandste Franse woorden: contrôle en zône. Ronduit idiôôt als je´t mij vraagt
- KAK in een VAAS!!!!!
- Mijn Ikea kastje staat niet echt stabiel, ik begreep dan ook geen snars van de handleiding
- De auto gaat bij ons pas de deur uit als hij startklaat is!
- Ben jij nog boven geweest om naar de kinderen te kijken?
- SKbKoenie: @ThatGamerS Leg je er al bij neer, vriend. We gaan weer uiteindelijk iets op onze neus krijgen dat verdacht op een deksel gelijkt.
- hebben jij dat spookdoelpunt van Staphorst bij VV goes al gezien?
- Sorry dat niet elk kwootje grappig, informatief of op een andere manier nuttig is. Sommige vervelende mensen voegen spam toe.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
