Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Chaos is a friend of mine. ~ Bob Dylan
- Als er één voetballer is waarvan ik écht niet wakker lig, dan is het Oligay Deschacht :D ZIELIG ventje, nauwelijks gespeeld en door papa betaald :D
- sasha fistel
- Nec Nac Pec Pac Pacman
- Gisteren is geweest, morgen moet nog komen. Dus vervul vandaag al je dromen.
- K. Meelenseyk, dierenarts in een gefantaseerde dierenpark, parkeert zijn aftandse rammelkar stee(ds)vast in de volle zon
- Het leven is soms net wel een tunnel, soms zie je even het licht niet meer. Maar als je blijft doorlopen, kom je er vanzelf weer en zie je terug het mooie om je heen .
- Richard Snisiar, een rampzalige lampendraaier in feestzalen, houdt niet van vrolijk zijn
- Het werkt wel! Maar dan enkel als ze een komkommer achter de klink steken in plaats van een muntje, en dan ook nog enkel op maandagnamiddagen, én het mag niet regenen. Tenzij je een rode paraplu in de auto hebt liggen, met het handvat in de richting van de komkommer
- Dè kan toch gèn mins lèèze!?
- Wat is er meer verdacht dan een vrouw die gaat solden-Shoppen en met niks thuiskomt?
- HELP! Ik hou NIET van Paris Hilton!
- Heeft de mensheid aan het einde van de ijstijd ook zoveel trammelant gemaakt van de opwarming van de aarde?
- beter een half ei dan een houten kop
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
