Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- I was only 21 I was just trying to take everyday subjects and write about things other people weren´t writing about - working-class life and culture ~ Paul Weller
- Ach het is geschiedenis het is Roeland het is vrouw en het is mooi en het is puur en ja wat dan nog onzin de rest
- De nest ontploft
- als de zwaluwen te laag vliegen zijn het misschien pinguins
- als ge witte strond shijt wel en aders niet
- att vara en bajare är som en accessoar att aldrig vinna ngn titel eller varit i europa borde man stänga laget.
- Grappig: naar de tandarts bellen voor een afspraak en vragen of hij nog een gaatje heeft
- ...en voor de rest KáN JE ME WAT!!!!
- Neuer kijkt hoe de bal via de lat binnengaat. De scheidsrechter keurde het doelpunt. Hieronder ziet u de beelden.
- I AM OBNOKSHEz
- i stronzi come al splito
- Afgezaagde reclameslagzinnen op maat
- Als ge de stukken er ziet afvliegen...dat zijn die van mij!! Amai @stubru los door elke lat. #greatestswitch
- Als je het gevoel hebt dat je genoeg flauwe zever hebt gezien op het internet, dan heb je Eluterius nog niet grondig doorzocht
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
