Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- ik wil een belgisc comdatroter
- Ik stàà in 't roood... Wateur aan mijn lippen
- Klaar om een hele zomer lang te bingen? - Nee, ik heb een leven, sorry.
- ChemCook .
- Nieuw tactiek , de andere ploeg maak speler op . Om hem onmogelijk te maken bij zijn Club. En dan ga ploeg hem opgestoken heeft , lopen met speler zonder extra moeten bij betaald worden moest speler nog goed verstandhouding zijn bij zijn Club
- You Mustapha passport when you want to travel to Europe, from Africa
- Een Schot en een Ier verlaten een café en... dat was de mop
- Het feest kan nu helemaal losbarsten! De wedstrijd eindigt met dezelfde score die op het bord stond na 90 minuten: 3-0! Antwerp is de leidersplaats kwijt aan Genk.
- Dik Advokaat zei: 'Nou, dan had ik zoiets van...tja.' - eens te meer een bewijs dat 't een leegheaufdige zaque is
- stank voor zit eentje just van een onderbroek bracht je
- In mijn knuisten ja!!
- de meeuwen vliegen hoog, we houden het vandaag niet droog
- KabouterBob: Bluvn afgoan
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
