Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- I just do what I do. I like to make music ~ Neil Young
- Ook in blauw leverabar!
- wtf op nieuw? Strontartbier! strontarbiter* lol geen artbier
- Ik moet zó dikwijls kakken! Ik heb soms de indruk dat de lucht die ik inadem zich omzet in stront, ik kak meer dan ik eet!
- Ironisch: op internet naar informatie over wafels zoeken en dan op een site uitkomen die melding maakt dat ze cookies gebruikt
- Bastian Klemonzrud, Prof. Drs. Sergov Barinek, Jormeidt Allochtre, Zundbarg
- Because at this moment, when I find my way out, it'll also be a way up
- I remember when my furby went bad. It kept yelling, "CO-COOOOOOAA..." (which was its name), and WOULDN'T STAHP.
- ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
- Nee Bompa, bij echte zaadknieën hangt je zaad op je knieën, niet je ballen..
- Ze wilde zo graag verslaafden helpen, maar met een naam als Wiet Van Hennep kwam ze gewoon niet geloofwaardig over
- Wat dat betreft ben ik net zo kwaad op de Adviesburogeneratie. Met hun tweede huis in Frankrijk.
- gebalanceerd onder gin Many praat altijd GROTMILJAAR!!!! hem sinds kinderachtig!! 's check nu!?
- !seen Winamp
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
