Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- Schijtbakkenvoetbal noemen ze dat in Vernederland maar Kompany voelt magie in de lucht hahahaha
- Make racism bilateral again
- Tanja geit weer van die stekskes oetdeilen mer ze zeet ter waal biej om doa neet oo te sjieke!! Aste dai drang hebs mooste mer sjieke met bringen van biej schetz
- I have forgissed me
- Jan-Jaap staat aan wal
- sommige Racisten dragen een bomberjacket van Rotterdam Trommelcorps
- Tsja de jaloezie druipt ervan af... Ex heeft nou eenmaal betere flow en grooves. De Posse klinkt toch een beetje als een lompe klompendans.
- boe warde gi? Bo ziede gi?
- praat niet over jezelf, doen wij wel
- Astried Kolziol, een typische klappij die "nooit wat verkeerd doet", eet géén eclairs. Nooit. Het is niet dat ze er tegen is ofsoo, maar ze lúst die gewoon niet!
- Een spoorloze onderbroek is ofwel splinternieuw en nog niet gedragen, ofwel onvindbaar
- Storgorksnork
- aldus dus
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
