Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- I left school at 17 and was a star by the time I was 18... in certain parts of the world anyway ~ George Michael
- ZildeBilde: is nog iemand van de grond geweest de laaste dagen?
- Als je in een goeie periode zit, weten je vrienden wie je bent. Als je in een dip zit, weet je wie je vrienden zijn
- Personal developmentis an important element of achieving success and being happy. Not everyone who
- Wilt u aub eens van mijn grond Afghaan?
- Grammatikaalkop
- Uuueeehhh... UUUuuhuuuueehh... wat moet ik noooouuuu doennnn!?
- hij gooit de ring in de handdoek
- Helmut is nen toffe pee zulle,maar schipper blijf bij uw leest
- twee babies in huis en je hoort niets op de buis
- I have chosen to care *NOT*
- Wat zeggen ze in Ethiopie tegen afzuigen ? mergpijpen .
- Brugge Dortmund: geen BAL raken ze
- Kultu clandicka soelal inti hadoli, hangad baskeli ! :-)
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
