Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- It´s Thursday evening in Toronto - I had to actually ask the drummer - but for us, it´s Friday night ~ Paul Weller
- Wasda? Ne Masda.
- gaan leren je Nederlands, aks ik prat in mijn taal geen balen kan je niet begrijpen, rn plus dit raal hier heb geleerd, dat wil zeggen hoe sterke is onderwijs in belgie
- Arguing with a smart person is hard, arguing with an idiot is impossible. Don’t even try to argue with them.
- er is een tijd van komen en van slaan
- Persönliche Lieblingslieder von zwen ... Kommentare zu den Lieblingsliedern von zwen
- Liefde maakt blind, maar mij hebben ze nooit een witte stok gegeven...
- mmm. viel mij gisteren plotsklapseling binnen 21 minuten geleden
- als de zon schijnt in mei is april voorbij
- Ja! Dan gaan we samen fijn romantisch naar een strand, we maken een kampvuur, jij vraagt me ten huwelijk en ik lach u gewoon uit!
- Vous ne devriez pas être découragé par l'état actuel des choses. Parfois, de bonnes choses arrivent à de bonnes personnes, et c'est l'une d'entre elles.
- Iemand die 'terug van weggeweest' is, is eigenlijk weer weg. Want als hij weggeweest is, dan is hij al terug, dus gaat hij TERUG TERUG.
- als de sneeuw komt tot aan je kruis, blijf dan maar lekker thuis
- er huist een flinke kolonie kruimels onder de toetsen van mijn toetsenbord, die zich er verbroederd hebben met stof, haren en huidschilfers! De letters , , , en zitten vast!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
