Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- Misschien wíl ik wel helemaal niet genieten!
- In 4 thuiswedstrijden wist Standard er slechts 1 te boeken. doen ze tegen STVV een 2e thuiszege? Ik denk het niet...
- Denny Laine is in my ears and in my eyes
- I incyst to have that bump in my neck removed
- Club Brugge gaat ook bij Waasland-Beveren onderuit. Dat is een kwootje waard
- nieuw van tampaks: medium, regular en lite. Samen in één DOOS
- Hoe ironisch, Google gebruiken om de betekenis van GIYF te vinden
- The Filth Sense: 'I see naked people'
- wie het kleine niet eert is vaak gefrusteerd
- We zullen voor deze systemen niet meer actief ontwikkelingen.
- Waat sjilt er dich? Bes te aan 't wachte op dè rommel van David Guetta of zuë?
- Pierre heeft gisteren aan de schoolsoort een pakje gevonden
- Sorry maar men heeft me gezegd dat je met clubbrugge MOET lachen
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
