Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- een jehova houdt zelfs zijn voet tussen de deksel van de kist
- Dit moet de eerste keer zijn dat ik 'bitterballen' en 'interbellum' in één zin lees, die dan ook nog eens inhoud heeft!
- Wordt het niet eens hoog tijd dat men eens onderzoekt of ze in de prehistorie ook al neuspeuterden?
- what's the difference between God and Bono? ... God doesn't think he's Bono
- een dove pastoor vindt geen gehoor
- Ik snap niet wat die Drol Van Den Piessche in de politiek doet
- Roger Van Duffel
- Als Napoli Napels is, wat is dan Tepoli?
- ik_vöël_me_ëènzàäm_ën_âlleèn_vándààg_wïl_ïémånd_mêt_mè_pråtën
- ouderdom komt met de jaren
- Hoe kun je 9 jaar zijn en ook gewoon iets goed doen lmao ik ben 17 en kan een eitje bakken of de hond uitlaten ofzo smh?
- wie nog in sprookjes gelooft moet maar in de efteling gaan wonen
- tot slot moeten we ook nog zeggen, dat je deze ballon niet in de frigo mag leggen
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
