Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Chaos is a friend of mine. ~ Bob Dylan
- Als ik het meisje natuur in de natuur krijg ik een nat uur.
- Rob do ston weer twie van die vreumde types aanne toog ... zéén dich inne gate aant houwe
- Volgens mij is Elvis verliefd op een kolenwagen, hoorde net op de radio: love me tender
- Illusion is no longer possible, because the real is no longer possible
- “Ik moet al lachen om wat hij aan had”, aldus de man in het Superman shirt.
- de Brugse fans die niet voor het eerst vandaag massaal aan het fluiten gaan
- RNB = ZAAGMUZIEK
- wat doe jij zo laat nog op internet?
- Liefste, je moet jezelf niet zo afbreken. Dat zal ik wel doen.
- struikroververkrachter
- If I can only get it up the stairs without barfing out a lung, it will be off to a fine start
- Ik heb vorige week een nr van queensrÿche opgezet en ge hebt het ni eens gehoord - jawel! - welk was't dan? - Silent lucidity. - ....Neeeeeeeee
- BEYONSÉE = VERVELEND STRONTWIJF MET IRRITANTE MUZIEK
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
