Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- We thought that if we lasted for two to three years that would be fantastic ~ Ringo Starr
- ondanks dat ik hem thuis afgenomen heb met water met natuur azijn blijft hij stinken alsof hij in een hele vieze stal of konijnenhok heeft gezeten.
- Die van de Carrefour nog aanwezig ? Annie zit zonder kaas
- Sjantallllll
- Zo goed als helder weer met kans op in Diepenbeek vanochtend
- laf onbetrouwbaar en stoem
- Conserve energy: stay seated!
- osetor arepo tenet opera ket kebbe de kebbe. schempemporasch
- Moet er nog stront zijn?
- Waddist? Weer jeuk aan de keutel of wa
- beter teveel gedronken dan op 1 been staan wankelen
- Teuma spoelt teleurstellende week van Union door met 2 goals tegen KV Kortrijk - Teuma flushes pullasking week from union through with 2 goals against KV Shortrich
- Peritant
- Om 18 u start de Facebook Live “Boombarie” vanuit Sint Amandskerk te Roeselare over de Klilaatswitch en Wonen in een nieuwe groen stad
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
