Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I got nasty habits; I take tea at three ~ Mick Jagger
- dick here to connect
- Als hij niets anders te eten had, leefde Godfried van bouillon.
- Pieter steekt zijn wieter in een gieter
- Waarom heet een WC-bril een WC-bril? Omdat je er een hoop door ziet.
- Gent komt op de valreep nog langszijk. Dompi vindt het hoofd van Plantsoen en die kopt de bal
- Etienne van der Zwiecht, eisoptrofoob, mislukt zodanig veel in zijn opzet dat hij er bang van wordt
- EMERGENCY COMPUTER For when the EPR system Is down is located in this Room
- De reden voor mijn ontslag of wat moest ge weten??? Ik wil niet werken voor een waardeloze lutser die ik eenvoudigweg HAAT
- Raar dat NL'ers "hoi" zeggen bij een afscheid. Zeggen ze ook "tot ziens" als ze ergens binnenkomen?
- het is alweer vroeg laat
- Steven Defour: "Wij zijn te sterk voor de Belgische competitie!" - Drie dagen later: Cercle Brugge (!) - Standaaaer De Mèrde: 4-1
- Operator! I love you?
- Get a life you stupid ignorant fucking low-life SHITFACE!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
