Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I want to make at least 4 amazing records ~ µ-Zic
- Wij kunnen er verder ook niks aan doen
- Faites surgir au fond de tout votre être que la vie même est votre vie
- Watching in Jan 2020 and still feeling bad for Japan. Belgium won the match but Japan won hearts and respects
- Ik ben de belichaming van het woord "IRRITANT"
- Ja, je kan wel stellen dat ik besluiteloos ben... Of nee, wacht
- De heer Pilske, mijn teutoonse broer, heeft me uitgenodigd voor een bezoek aan me hier
- als de hemel naar beneden valt zijn ook de mussen dood
- Pronto, chi gioca?
- Maaf, laman yang Anda cari di blog ini tidak ada.
- een wonder is geschied, de poes is nat en het regent niet
- Jmtyson, Geniet van zaken met de lokale bevolking
- wait... flat-earthers are real?
- laat je werk niet weerhouden om niets te doen
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
