Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Chaos is a friend of mine. ~ Bob Dylan
- Technologie heeft haar grenezn: hoe slimmer onze spullen, hoe dommer we ons voelen
- Dikke plakken stront in je nek! JAAAA!
- As ‘cool’ as it is to imagine that the ants have some level of sentience that will allow for altruistic behavior, it’s just not possible.
- Hé Vadis wat zit er in je valies? Heej ja heej ja how
- dus, het is beter dat het 's winters weer koud wordt, zodat we meer moeten stoken en vervuilen, en zo de aarde weer opwarmen?
- Een herfst zonder stormen is als een vrouw zonder vormen
- ZIELIG FIGUUR
- Deep in my heart I'm concealing Things that I'm longing to say... I WISH I JUST COULD FKING SAY IT MAN
- beter een goede buur dan hoge huur
- U breedbeeldt zich maar wat in!
- wie het bier lust, drink het op
- Als er één voetballer is waarvan ik écht niet wakker lig, dan is het Oligay Deschacht :D ZIELIG ventje, nauwelijks gespeeld en door papa betaald :D
- Wie is toch die "Hu" waar de standardfans toch telkens om scanderen wanneer het slecht gaat?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
