Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Drinking bear is easy. Trashing your hotel room is easy. But being a Christian, that´s a tough call. That´s rebellion. ~ Alice Cooper
- ... Je voelt je thúis!
- Een ding is zeker , een olifant schijt meer dan een apotheker (dixit Wally)
- als de sneeuw komt tot aan je kruis, blijft dan maar lekker thuis
- 'Lonely and nasty while hubby at work, im home f*cking my holes with big toys'
- Waar blijft toch dat fokking SNOT vandaan komen?!
- is het koud op 20 maart dan nadert de lente met een vaart
- De airco van de Action werkt echt goed! Alleen om 18.00 uur werd ik verzocht om de winkel te verlaten, ze gingen sluiten...
- Ik heb een nieuwe boxershort aan en ze ziet àf! Scheet nr 26 is een feit!
- Als Filip Joos al zegt dat niet elke standard supporter hersens heeft zal het wel kloppen
- Ljubojevic maakt er na de verlossende 1-3 ook nog 1-4 van. PRACHTIG IS DAT!
- Zullen we q-music op zetten? Nee dankje, ik heb géén zin in Clouseau, roxette of gerecycleerde david guetta ROMMEL
- Mijn baas doet niets en ik help hem daarmee.
- beter een natte poes dan een stevige kater
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
