Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Anarchy is the only slight glimmer of hope ~ Mick Jagger
- raak kin raars kees beer mes bes snik kroon koos daar braak doos dirk berm merk meer krik
- MAURICE Cent-Six (sossies)
- Nou, na een paar dagen kan ik alleen maar WAUW zeggen! Ik heb net een totale winst van 863,29 euro opgenomen
- Komijn konijn tonijn
- HELP! Ik hou NIET van Paris Hilton!
- Ik krijg ook wel eens te horen dat ik stink. maar dan niet naar zweet maar naar paard
- JIJ!? Werk vinden??? Met dàt achterlijk gezicht?? MOEHAHAHAHAHA!!!!
- Er wordt zeg maar irritant veel zeg maar "zeg maar" gezegmaard, zeg maar
- Ik heb een nieuwe boxershort aan en ze ziet àf! Scheet nr 26 is een feit!
- Eigenlijk staat de brilstand altijd op het bord, zolang een van de twee partijen de 0 houdt. In het geval van een 0-0 gaat dit om een bril op je hoofd in het andere geval om een wc bril stand. (dixit Peacestorm)
- Everybody's got a pain in the ass in his life. Pleased to meet you, I'm yours!
- Adam en Eva worden steevast BLANK afgebeeld. Terwijl ze zich in het Midden-Oosten bevonden. Uhuh...
- Geniuses always are misunderstood first, then laughed at, after that, accepted, followed by being worshipped, admired and loved and finally envied
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
