Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Excuse me while I kiss the sky ~ Jimi Hendrix
- fantastisch, eerst FB vrienden worden, vragen of ge na uw uren zo goed als gratis aan hunnen brol wilt kloten, en als da ni gaat, dan maar defrienden, en zaterdag wat naar de grond staan te staren....
- I'm sure Beethoven would love techno!
- Dit moet de eerste keer zijn dat ik 'bitterballen' en 'interbellum' in één zin lees, die dan ook nog eens inhoud heeft!
- Ik doe aan 'intermittent farting'. Soms laat ik periodes lang geen scheten en andere periodes net heel veel.
- Is een lipoom een syndroom of een symptoom?
- Wil je wel een beetje uitkijken??? Ik zeg het net!!!
- Ga méé met de winnnnnddddd!
- People change, Things go wrong, But always remember that life goes on..
- Un eouf is enough!
- Morgen na de jeugtrechtbank lol :(
- Het is niet omdat ge uzelf de Kanaries noemt dat ge de bezoekende fans in een volière moet steken hè
- kendegij geraaar kendegij geraar kendegij geraaaaaar!? (que sera)
- Op maandag 27 september 2004 om 17:33 uur waren hier nog 93 quaker(s)
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
