Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music is the wine that fills the cup of silence ~ Robert Fripp
- ZildeBilde: Maar goed dat ie de bol'at! KabouterBob: (a)ZildeBilde Had em nie Sinan komen
- Hààààd ik màààr iemand om op te houwe!
- 's morgens de koffie koud, 's avonds een leuter van hout
- Morris! MORRIS! MORRISSS!!! GODMILJAAR!!
- Zegt de ene coprofaag tegen de andere: "kom je vanavond ook? Ik geef een faece!"
- da zijn die wijven die altijd met die twintig negums staan te klappe
- Partizan lost 5-0 because they are now in Gent and not in Genk....lol
- Ik voel me erg slecht en ben erg bang, bijna niet 's nachts slapen als de dag.
- 094637980828 = catnr van "Love"
- dwaas in eigen buik
- John Rambo totally looks like Rocky Balboa!!
- Als het regent ga ik ooit schuilen bij kruidvat. Echt gezellig is het niet, maar drogist wel..
- ergens met kop en schotel bovenuit steken
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
