Voeg groepsleden toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I´m a tidy sort of bloke I don´t like chaos. I kept records in the record rack, tea in the tea caddy, and pot in the pot box ~ George Harrison
- Ik ben voor jou gevallen, languit op de straat, voor je mooie ogen, ik zag de stoeprand te laat
- hoge bomen vangen ... is vrij moeilijk
- ... omdat het moet!
- Zouden de mensen die 'AC/DC' als 'IESSIE DIESSIE' uitspreken, dezelfden zijn als degenen die 'Meat Loaf' uitspreken als 'Meat Love' ?
- vensterbanken vechtersbazen, werkonbekwame wenkbrauwen
- Ik las laatst iets over hypochondrie, en ik dacht: dat heb ik ook!
- ter land ter zee en in de kroeg
- je bent de schaam van belgie
- Waarom zwemmen vissen in zoutwater? Van peper moeten ze niezen. Sorry.
- Ist das die 28? Is dit een nul?
- de zweden zijn berucht voor hun zweedvoeten
- Gij lomp koe!
- So it's Bronic and Free-Free? :)
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Leden toevoegen aan Filip Verstappen
Er werden nog geen leden ingegeven.☆ Gebruik dit formulier om een lijst leden toe te voegen aan Filip Verstappen