Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Anarchy is the only slight glimmer of hope ~ Mick Jagger
- Je vais emmener une bouteille de jus d'orange pour mes amis francophones!
- GOD BESTAAT NIET
- top - duisandt!
- Serge Asperge Ketel
- Phoebe smells a rat
- half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen
- ...en dat los je dan maar op door maar wat scheldwoorden te roepen, of hoe moet ik het zien!?
- In een onwezenlijke, ontastbare en oppermachtige godheid geloven = OK. Durven te stellen dat er een parallelle wereld is die de onze soms kruist = dwaas. Yeah right. Religie = hypocriet
- heheheeh
- tepelstreeltje666: wa is er met de klompany?
- Stop je paaseieren nu beter in de koelkast of juist wel?
- Hello. And Bye.
- Hello. My name is not an object. You killed my mum. Prepare to go out for a guy called John.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.