Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I got nasty habits; I take tea at three ~ Mick Jagger
- als het kalf verdronken is is het tijd voor de bbq
- Heej dag Daan ben jij een Colombiaan? Heej ja heej ja hooow!
- Jammer dat je niet lactose- of glutenintolerant bent, Pietje. Of dat je geen posttraumatisme hebt door het smelten van de ijskap. En dat je ouders nog bij mekaar zijn. Anders had je zeker een gouden buzzer gekregen.
- Je moet op tijd weten hoe laat het is .
- Hadde mèr haan eh!
- als er 2 zeggen dat hij dronken is moet de derde gaan slapen
- fruktansvärt frankfurt
- He Kweeted on my drawing!
- morgenstond geeft een pot vol stront
- Die Hühner legen unvermindert weiter ????????????, heute gab es #marmorkuchen.
- Eigenlijk staat de brilstand altijd op het bord, zolang een van de twee partijen de 0 houdt. In het geval van een 0-0 gaat dit om een bril op je hoofd in het andere geval om een wc bril stand. (dixit Peacestorm)
- Ik word crimiclown. Een beetje de schwung er in brengen tijdens rechtszaken en de beklaagde(n)/aanklager(s) aan het lachen brengen. Als dàt geen nobele zaak is!
- Forza Racing 322
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.