Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- Afslanktips, daar ben ik vet mee.
- Bats!! Op diën gèvel!!
- ik denk dat ik denk, dus ik denk denk ik
- dus, het is beter dat het 's winters weer koud wordt, zodat we meer moeten stoken en vervuilen, en zo de aarde weer opwarmen?
- Freki, de rare hondenliefhebber komt binnenkort op TV bij ´Man Pijpt Hond´
- hij die alles slikt moet ook alles verteren
- ieder gek zijn gebrek en ieder zot zijn genot ..... om je GROEN te lachten
- Elke keer Union tegen Club speelt, vraag je je toch af waarom we die eigenlijk sympathiek (moeten) vinden.
- Get High Quality Guest Blogging ! High Authority DA & DR Do-Follow Guest Posting Service ! Want High Authority Guest Posting Services, Get Free Sample
- Met diene zeiver!
- het bier bij de buren is altijd koeler
- Er viel eens een ei in de zee. Er zwom een haai voorbij. De haai zei "Ey!" en het ei zei "Hi!"
- Het heeft al maanden over 4 Russen gegaan , nu gaat het plots over 2 Amerikanen ...
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.