Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We thought that if we lasted for two to three years that would be fantastic ~ Ringo Starr
- Success is like pregnancy, everybody congratulates you but nobody knows how many times you got fucked to achieve it...
- Ik kan niet kantklossen en dat vind ik niet eens erg.
- Jeśli o mnie chodzi, jest najgorzej
- Als ze nou bij Ajax Huntel de stuntel met zijn stunt aankopen en Schreuder er niet uitgooien kijk ik in ieder geval niet meer. Wat n teloorgang
- Van de moëdzzin wordt gezegd dat hij een minaret
- Hoe lang duurt een "Het is de week van..."-week op facebook? Drie maanden?
- Van de doofpot naar de beerput en dan weer terug naar de doofpot. En terug natuurlijk.
- 'Overhemd' en 'Overheid' verschillen maar 1 letter!!!!
- schijten als een olifant met diarree
- www.lan-Vision.be Garnett to the Celtics!! Diving is cool!!!!!
- Gisteren deed ik het nog, in m'n zelfgemaakte soep
- Dendoncker was beter naar wolvertem gegaan ipv wolverhamton
- Vind wespen irritanter dan kinderen, wespen blijven terugkomen als je ze wegslaat, kinderen niet.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.