Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I guess I am a feminist of sorts. I love women so much, and I celebrate the feminine in me because I appreciate it so much. ~ Steven Tyler
- het onderste uit de kast halen
- de audicien vindt het ongehoord
- En, hoe is het? Nog altijd depressief? Ah, mooi. Dan is er toch één ding dat je volhoudt ;)
- Metallica: de onbetwistbare Boney-M van de metalwereld. Pussies.
- mijn hand stinkt
- No, chi's not
- shamm01: one thing i will say..both your teams are full of fking glory hunting armchair fans
- wadist vinde mijn broche ni schoon ofwa
- Aĺlez we mogen nu met 10 buiten in de kou gaan zitten zonder toiletbezoek en als we dood gaan.mogen er 50 man.komen.
- Believe in Youself and Never Lose Hoop
- Laat ons anders vanavond nog eens naar 'DURCHGEKNALLTE KACK OMAS' kijken. Er is alleen maar shit op tv, dus...
- That’s not god, that’s ACME, the coyote always uses them to get across the canyons
- smeirpaté
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.