Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I left school at 17 and was a star by the time I was 18... in certain parts of the world anyway ~ George Michael
- het is hier altijd donker, ik weet niet waar dat aan licht
- Ik heb planquenkoort's
- Session Close: Wed Apr 16 23:46:58 2003
- Maak een zin met het woordje "basis": Onze basis een vervelende zak!
- Ik spreek vele talen behalve chinees, en japans is chinees voor mij
- Never opened Marcel this waaaay (metallica)
- De legendarische brulpartij van de zoon van de slager
- Soms is wachten op een bericht uitzichtloze hoop.....
- Klopt, volgens mijn therapeut ben ik passief en moet ik mezelf accepteren zoals ik ben
- Tijdens het complot werd conny constant met confituur geconfronteerd
- The Pidgeon that dropped its full cargo on my head this morning as I was going back home from the shops. I don't know what it had been eating, but whatever it was he dropped about a pint of shit r
- De plastisch chirurg kende de patiënt maar kon er geen gezicht op plakken...
- 'Gesterkt door de vocale steun van zijn meegereisde fans heeft Lokeren er zin in.' Zijn ze alle twintig daar?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.