Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We thought that if we lasted for two to three years that would be fantastic ~ Ringo Starr
- ------------------- ff afbakenen voor mooier overzicht he ;) -------------------
- Ik trek wel bijna dagelijks een neushaar uit mijn reukorgaan
- iërgistere
- Als je iemand niet kan verdragen, loop dan eens een km in zijn schoenen. Je bent dan niet alleen 1 km van hem verwijderd, maar bovendien heb je zijn schoenen!
- Polle Pap vroeger als melkboer 'Ik mocht overal langs achter naar binnen, zonder kloppen'... wat moeten we ons daar zoal bij voorstellen?
- Ik stink verdomme naar azijn!!
- Ref A: 801099E6BC3F4B1D977D6D6D3CA65DC8 Ref B: BRU30EDGE0821 Ref C: 2022-09-04T13:08:39Z
- Seg, mag ik naa ook es iet vrååge?
- Van backhand overschakelen op forehand? Phoe! Daar draai ik mijn hand niet voor om!
- De docu over de scheiding van de siamese tweeling wordt - conform het onderwerp - in twee delen uitgezonden
- nu heb je de pinten aan het dansen
- Ik kan niet tegen de ongemakkelijkheid hier
- dus, het is beter dat het 's winters weer koud wordt, zodat we meer moeten stoken en vervuilen, en zo de aarde weer opwarmen?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.