Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We thought that if we lasted for two to three years that would be fantastic ~ Ringo Starr
- spreken is zilver, oudehoeren is goud
- KVO maandag pingel en winst gemist, nu 2-0 weggegeven. Maturiteit 0,0 met al hun statistiek-aankopen.
- ik wordt gek van dt-fouten, spatie misbruik, foutief gebruikte afkapping,s tekens en andere lees teken's , enz
- Is er ook maar IEMAND die mij een plausibele uitleg kan geven waarom die Jan 'Ik-neem-de-talkshow-even-over' Mulder overal bij betrokken wordt???
- de enige wijze om een vriend te hebben is er één te zijn
- THE SHOW MUST GO ONE, hier kiept de gemeente alle sneeuw op het voetpad,
- Het heeft niet altijd nut om "erop te meppen"
- Nu kan iedereen die is geïnteresseerd, zich abonneren op de inhoud die jij openbaar deelt. In jouw geval zullen er dat dan niet veel zijn
- En jullie commentaar interesseert me niet, ik ben tot in het diepst een dja-mens
- blauwzwartbruges: Deze match ademt 0-0 uit
- Niets is echt kwijt totdat mama het niet meer kan vinden
- I'm sure Beethoven would love techno!
- 35% van de vrouwen heeft last van een opgeblazen gevoel
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.