Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Anarchy is the only slight glimmer of hope ~ Mick Jagger
- men moet drinken met de glazen die men heeft
- let's do damnation
- meestal is da tututureuttttuuuuuuu en dan een immens lange stilte
- Club Brugge gaat ook bij Waasland-Beveren onderuit. Dat is een kwootje waard
- gelöfde mich nie of wa jong!? *spletch*
- Vooral angstsweat. Bijna geen glory.
- I know that alcohol doesn't solve problems..but neither does milk
- Ik heb nog nooit gekongtust
- Glabisnuft Breebelgeck
- Er wordt met jou gelachen. We weten dat je dit niet graag leest.
- 4 valiums en een rohypnol. Vind je het gek dat de wereld er als een krentenbol uit ziet voor haar?
- er blijven trouwens hardnekkige berichten binnenkomen die melden dat Merkel vorige week gescheten heeft
- We gaat de zeehond uitlaten ? Neptunus ?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.