Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I want to make at least 4 amazing records ~ µ-Zic
- is het min 30 in april, is het wel een beetje kil
- neushaar-logica: niet te zien in spiegeltje, niet te vangen met pincet, wel met mijn dikke vingers
- This thopen da de Vlamingen daar NIET in lopen. Een echte 'Vlaming'.... Euhm... 'This' ? 'Thopen' ???
- En maar bloemen schikken...
- zal ik eens een deskundig oordeel vellen over jouw soepje, of hedde zoiets van "Da boeit me ni"...?
- Øttø Ødegørd, de zelfingenomen niksnut die ervan overtuigd is dat hij de diameter heeft uitgevonden, is laatst goed voor schut gezet door hønd
- I know an artist, he has a Russian sound technician. And a Czech one too. And a Czech one too.
- een oogje in het zeil kijken
- Hij mag niet meer missen, maar doet dat toch. Ai ai ai, Antwerp toch.
- Mèr mèr MÈR toch! Mèr mèr MÈR toch!
- Yes Wintertijd. De klok in mijn auto staat weer correct!
- Heddy Stumblebreast, een vrouw met een Britse achtergrond (op haar pc) heeft haar naam weer alle eer aangedaan. En nee het is niét wat je denkt.
- what's the difference between God and Bono? ... God doesn't think he's Bono
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
