Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- Iedereen die 'Nike' uitspreekt als 'NAAIK' is DOM!!!!!!!!!!!!
- Werner's kaasplankje werd gesingneerd door al zijn collega's en daarna gewoon weggegooid
- wat heb ik NU weer in m´n tekstballon staan... pffff!
- lamalord: veldman hoopt dat de supps van RSCA vuurwerk gaan gooien zodat het geen 0-7 toestand wordt
- Als het regent ga ik ooit schuilen bij kruidvat. Echt gezellig is het niet, maar drogist wel..
- Er komt een moment waarop je moet stoppen met een oceaan over te steken voor mensen die niet eens over een plasje zouden springen voor jou.
- Heb je een vraag? Mail ons.
- Het deed echt deugt om weer eens een resulaat(je) te boeken.
- 'Overhemd' en 'Overheid' verschillen maar 1 letter!!!!
- Thorup leek nøskøtels te recycleren
- Het zal mijn worst niet wezen!
- de vernieuwde tippelzone is best fraai
- Slagroom in de saxofoon in de saferoom
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
