Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Of course, I want to sell this record - there's no point making it otherwise ~ George Michael
- omdat ik zo stink of wa
- wor zennekik terechtgekomen seg!
- Neem geen pollen aan als bezette
- Erg goed, ik begon zelfs mijn hersenen te gebruiken toen ik dit keek. Dat komt niet vaak voor!
- Jajaja, alle mogelijke onderwerpen passeren weer de revue, maar over stickers verzamelen wordt weer geen woord gerept!
- Ober, voor mij graag een negerinnetet en een pruimensapje
- beter een natte poes dan een stevige kater
- In 4 thuiswedstrijden wist Standard er slechts 1 te boeken. doen ze tegen STVV een 2e thuiszege? Ik denk het niet...
- @FREnkhuizen Laat dat domme mens lullen. Dat is volgens mij zo'n oud wijf die te lang droog staat
- Ik zou graag 'apendrager' als wachtwoord willen gebruiken. Mag dat?
- dit is quote 3890
- Arguing with a smart person is hard, arguing with an idiot is impossible. Don’t even try to argue with them.
- Toen Vormer die handsbal vorig seizoen maakte namen ze de telefoon ook al niet op. Wat een zielige hoop supporters man. Liggen ze dagen lang te janken omdat ze in Genk verloren hebben. Ze hebben verdomme geen bal geraakt!!!!!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
