Voeg een uitgave toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I got nasty habits; I take tea at three ~ Mick Jagger
- beter in het rood staan dan schulden hebben
- Deze onderbroek héb ik al eens aangehad!
- PRECISE DWARF BRAVERY
- dus bleef het witte goedje gewoon liggen. Maar ach, dat maakt de soap alleen maar charmanter, toch?
- I really need to stop watching anything to do with flat earthers. I just can not take that much stupid.
- is het aan het vriezen, mag je buiten niezen
- Er wordt heden ten dage gesnagd dat het een lieve lust is!
- Verdacht: naar het containerpark gaan en vinden dat het er stinkt, en daarna in de aldi én de GB dezelfde stank gewaarworden
- ...en daarmee is de kaars àf!
- Kan het bij jou nou nooit eens normaal gaan? roel
- Beyoncé = LELIJK
- Quoiblief???
- De staatsburger uit Straatsburg staat burgers te verkopen
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

