Voeg een uitgave toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- Het Inbox-stadium in Glasgow
- Beter een vogel doden dan een dode vogelen.
- je kunt iets maar vergeten, omdat je t gekend hebt!
- Foneties
- Het leven is soms net wel een tunnel, soms zie je even het licht niet meer. Maar als je blijft doorlopen, kom je er vanzelf weer en zie je terug het mooie om je heen .
- Hallo mooie man hoe gaat het met je? Ik ben nieuw op Facebook en ik wil graag een uitnodiging om vrienden te maken.
- al staat de sluitspier nog zo strak, aan je kont kleeft altijd kak
- Naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de nazi's of Hitler tot 1.
- kloot zakken zijn jullie allemaal
- 35% van de vrouwen heeft last van een opgeblazen gevoel
- Miljaar dit Standard gaat het lastig krijgen dit seizoen. Precies nog matiger dan vorig seizoen. #stacer Matiger? Slechter bedoelt ge
- het zijn de witte dagen voor kerst
- de beste stuurlui lopen op de wallen
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

