Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- I left school at 17 and was a star by the time I was 18... in certain parts of the world anyway ~ George Michael
- Als grote mensen spreken zal ik daar steeds mijn neus tussen steken
- de leraar krijgt het niet meer uitgelegd
- Will A.I. replace musicians? Like Will.I.Am?
- Oh als we de scheed mit hebben,woerden we nog get wereld kampioen
- Nilsson heeft zich gisteren geblesseerd op training, vandaag dat hij er niet bij is
- Vuust in die moelle
- het leraarentekort is knijpend
- Let me with rest!
- waarom zet je niet op je geheugenkaart waar je alles gelaten hebt als je eigen geheugen je in de steek laat….
- Думаю, это понравится участникам группы
- 't is maar da ge 't weet: Ingrid liet 'n scheet
- Wasda? Ne Masda.
- Tegenwoodig kan je met niets nog tevreden zijn!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
