Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- I Suppose Ultimately I´m Interested In Music I´m A Musician I´m Not A Gunslinger That´s The Difference Between What I Do And What A Lot Of Guitar Heroes Do ~ The Edge
- Ik ben te lelijk om bij de knappe mensen gegroepeerd te worden
- Bèter eine DJ op verlof dan téén in diene hof ...
- Iemand een cookie van eigen deeg geven...
- Ben Crabbe is godverdoeme ookal besmet door het idiote TWEEDUISENDSES-Virus
- ZOMERVAKANITE 2020.
- Dit is de website voor voetballers van wie de geaardheid (al dan niet terecht) in twijfel wordt getrokken
- Zomaro Imanda
- als de hoed groot is zit er veel lucht in het hoofd
- Papa ik heb barstende zweetpijn... Wat is dat jongen? Ik heb het heel heet....
- ze zeggen dat honger de beste saus is, geef mij toch maar samurai.
- anon6582: Ow thomas voelt zich een beetje beledigd, en dat op een chat op het internet. Kom da tegen
- ondanks dat ik hem thuis afgenomen heb met water met natuur azijn blijft hij stinken alsof hij in een hele vieze stal of konijnenhok heeft gezeten.
- Allé t gezond verstand heeft weer eens gesproken over een doen scenario
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
