Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- I personally donated $2,500 to the Red Cross yesterday Normally I don´ t like to tell how much I donated and to whom, but I felt sometimes it´ s good to share info in the hopes that others will feel inspired to donate whatever they can ~ Moby
- Ik snap niet wat die Drol Van Den Piessche in de politiek doet
- blucerchiato: gol dhi chi cazzo
- Er zijn zo van die oenen die niets beter weten dan op een blog te zitten
- veni vidi fietsie foetsie (ik kwam en zag dat mijn fiets was verdwenen)
- Ben Crabbe is godverdoeme ookal besmet door het idiote TWEEDUISENDSES-Virus
- Ja... Daarom huilt-ie ook door
- Maar er is ook goed nieuws: Israël gaat 4u/dag géén bommen gooien op Gaza. Wat liéf zeg!
- Dit wordt het mooiste stadion in België, misschien zelfs in Europa” - en dan komt Cercle een stok in de wielen steken. Hahaha!!!
- Plaats product. Shit spanklem
- Grotesko has no description!
- Geklaag, insinuaties en complotgedachten op facebook, ik word daar zo moé van!
- jan-jaap staat aan lager wal
- Ben je kwaad? Are you Quaid?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
