Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Less is more. ~ Rue Rapide
- Het is niet erg als je met Valentijn niet verliefd bent. Je bent met Allerheiligen ook niet dood he
- ZildeBilde what spelling errosr
- 80B Dylan
- Over de hond in huis vallen
- patutel
- let's do damnation
- U heeft problemen met wat u op deze site ziet? IDEAAL! En nu snel terug naar je kindvriendelijke prutssites
- je mag mn zus na de wedstrijd wel hebben.... "ik heb liever je shirt"
- ik durf niet naar buiten te kijken want dan voel ik me bedreigd door de boom!! ?
- Je kijkt alsof je een dampende drol hebt opgegeten.
- Jail De Bilde
- beter een vrouw in de hand dan de lucht van 10
- Gelezen typo in een interview met Justine Henin: "In een reflex greep ik naar de bal. Pal op mijn pik natuurlijk."
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
