Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Waar zijn die handen!? ~ Regi Penxten
- i stronzi come al splito
- Fins stadje verwelkomt Russische toeristen met Oekraïens volkslied
- Polo Noewatshoe
- huge respect for the computer that had chronic diarrhea after rendering this
- Ik word ongemakkelijk als ik bepaalde mensen van dichtbij zie
- bloedzuiger , zes letters ... tampax
- Dus, effe samenvatten : er zijn er die denken dat, omdat er een rally-auto te hert ree, er vannacht een gans hert(of was het een hertgans) gans in paniek door Lozen-centrum liep, of vloog? Ik zou met
- Roel, stop met die flauwe mopjes, we zijn niet in de stemming
- <Goeb_TROG> da gaat hier nu eens ALTIJD over tetten of stront
- je denkt toch niet dat je bang voor me bent
- oef gelukkig, dat dat dat een stille hint was, en je op de tv a 1 minuut voor liep
- Moet dat er allemaal in...!!??? Ja!!! Zwijgen... zuigen en slikken slet.
- en als ik dan niet weet wat zeggen, laat ik een boer en doe ik alsof ik moet kotsen
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
