Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- We thought that if we lasted for two to three years that would be fantastic ~ Ringo Starr
- Genk verliest: 'Krabbers! Caféploeg! Failliet! Het zal wel aan de scheids gelegen hebben! ...' Genk wint: 'Schandalig! Ze hebben geld van de steenkoolmijnen gekregen! Successupporters!
- Ik heb geen eigendunk, ik heb zelfkennis! Ik ben niet arrogant, ik heb zelfrespect!
- Respect voor die mannen... Ik kak in mijn broek in hun plek
- wie drinkt sterft, wie niet drinkt ook
- Wij willen weten waar willem's wijf's auto staat!
- da gelooft ge toch ni
- Zo goed als helder weer met kans op in Diepenbeek vanochtend
- steven: amai gisteren heel veel gezoppen :d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d het was zeer fijn geweest ;)
- even opschudding = even upshaking
- De das, de kous en de jas van edgardasjas jankaskouskasjas
- "Het lag op de laatste plaats waar ik zocht!" - NATUURLIJK!! Als je daarna nog ergens anders gaat zoeken ben je dom!
- Altijd pret als brad Pritt over jouw prot praat
- Iedereen die 'Nike' uitspreekt als 'NAAIK' is DOM!!!!!!!!!!!!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
