Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- There is no dark side of the moon really Matter of fact it´ s all dark ~ Pink Floyd
- Let me with rest!
- Maar als bazenbeffer wil jij de achtergrond van dat parasietendom natuurlijk buiten beeld houden?
- Wie heeft er nog ergens een heks staan die je niet meer wilt ik ben er heel blij mee (geen oma's of zo)
- Vè gaon och ore oersmèèr verbranne! Vè gaon och ore oersmèèr verbranne!
- Soms is wachten op een bericht uitzichtloze hoop.....
- Gefeliciteerd! U heeft geen aarskaars gewonnen!
- Dat is nu pas nieuws om dagen lang van wakker te liggen.
- Elkaar omduwen màg!!!
- Chuck Norris is saai en zijn films zijn dat ook
- I was alone finking about what happend to us what happend to me
- Geen belgen bij de slachtoffers? Oh, dan is er in feite niks aan de hand. Is er een probleem ergens? Het is zacht weer voor de tijd van het jaar, er is voetbal en we hebben veel te eten; Slaapwel liev
- Ben jij nog boven geweest om naar de kinderen te kijken?
- Zoude het Menen??
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
