Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- There is no dark side of the moon really Matter of fact it´ s all dark ~ Pink Floyd
- Ironisch: op internet naar informatie over wafels zoeken en dan op een site uitkomen die melding maakt dat ze cookies gebruikt
- Op de wegen in nederland ben ik strepenblind. ... Dat weet ik, maar ik ben ook strepenblind tegenwoordig. Er is toch geen pliesie.
- Sometimes I pretend to be normal. But it gets boring. So I go back to being.
- als het regent in maart is het weer weer wat opgeklaard
- Hoe zou jij eruit zien als een Viking? - Dood, denk ik
- The specified semaphore already exists
- Racing Genk heeft haar lot voor plek 4 niet meer in eigen handen. Als het zelf wint op het veld van AA Gent moet het nog altijd hopen dat Club Brugge thuis haar werk doet tegen AA Gent
- Wa moet ie hemme?
- liever een zuster als hoer dan een flik als broer
- Schit ik ben in slaap gevallen op de treijn en ben terug in Diepenbeek ja pff sorry eh volgende jaar kom ik zeker mee he laat je maar weten waar het is
- Sorry dat ik jouw mopje van "rammadam" niet grappig vind. Het is RA MA DANNN, met een n. Niet met een m.
- Maaf, laman yang Anda cari di blog ini tidak ada.
- ik heb geen kruisje techts vanboven
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
