Brieven aan Brigitte
ingestuurd door Uw BBC Team
Anders: Kaartlezer
Beste klant,U ontvangt dit bericht omdat wij hebben geconstateerd dat
u nog gebruik maakt van onze oude kaartlezer. Wij hebben
u meerdere malen proberen te contacteren.
Alle klanten van de Kaa Bee See die momenteel nog gebruik maken van
onze verouderde kaartlezer worden hierbij in de gelegenheid
gesteld om hun huidige kaartlezer kosteloos te vervangen
voor 17 december 2021.
Vraag hier kosteloos uw nieuwe kaartlezer aan.
Met vriendelijke groeten,
Uw BBC Team
Brigitte antwoordt:
Hallo Uw BBC Team
U ontvangt dit antwoord omdat wij hebben geconstateerd dat u nog gebruik maakt van een zeer oud bericht door middel van copy/paste. Wij hebben meerdere malen geprobeerd flauwe zever als dit te negeren.
Alle klanten van (de bank die u hier in een slecht daglicht wil stellen) én mensen die er niet eens klant zijn (zoals wij), zijn deze zever stilaan beu.
U wordt in de gelegenheid gesteld om er maar eens mee op te houden en uw bezigheden kosteloos te vervangen voor 17 december 2021.
Vraag hier kotsloos een leven aan.
Met andere woorden: HOU ER TOCH GEWOON MEE OP!
Wij hopen dat deze mail en vooral het antwoord véél lezers bereikt.
Fuck off!
Brigitte.
| 2461× gelezen
U ontvangt dit antwoord omdat wij hebben geconstateerd dat u nog gebruik maakt van een zeer oud bericht door middel van copy/paste. Wij hebben meerdere malen geprobeerd flauwe zever als dit te negeren.
Alle klanten van (de bank die u hier in een slecht daglicht wil stellen) én mensen die er niet eens klant zijn (zoals wij), zijn deze zever stilaan beu.
U wordt in de gelegenheid gesteld om er maar eens mee op te houden en uw bezigheden kosteloos te vervangen voor 17 december 2021.
Vraag hier kotsloos een leven aan.
Met andere woorden: HOU ER TOCH GEWOON MEE OP!
Wij hopen dat deze mail en vooral het antwoord véél lezers bereikt.
Fuck off!
Brigitte.
| 2461× gelezen
Je wil een andere brief lezen? Dat kan!
☆ Probleem: Votre colis risque de retourner à l'expéditeur - Ingestuurd door My Trak Trace
☆ Probleem: Kan je me helpen? - Ingestuurd door Carine Uit O.
☆ Probleem: Voortand kwijt - Ingestuurd door Bèr
☆ Vraag: SR Suntour ophanging renovatie - Ingestuurd door Anoniempje
☆ Vraag: Sorry voor deze benadering - Ingestuurd door Jossianne Paard
☆ Probleem - Ingestuurd door Beatle
☆ Anders: C-1 53 New invoice from Softwrae Activated - Ingestuurd door Sales & Support Team
☆ Rode inkt - Ingestuurd door Dieter
☆ Anders: We kunnen uw betaling niet krijgen. - Ingestuurd door Serviceduwebnet@tellenet.b*
☆ Anders: Automatisch bericht - Ingestuurd door Terry Van Borstel, VIaamse Overheid Zogezegd.
☆ Anders: Dear friend, - Ingestuurd door Mrs.Cheryl Mc Daniel
☆ Probleem: I RECORDED YOU! - Ingestuurd door John Blue JohnBlue@5841.com
☆ Olàë! - Ingestuurd door Janet
☆ Probleem: Eerste bezoek aan schoonouders - Ingestuurd door Tina
☆ Anders: Het is uw geluksdag! We willen je belonen! - Ingestuurd door Je Geluk
Rechts