Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- It´s Thursday evening in Toronto - I had to actually ask the drummer - but for us, it´s Friday night ~ Paul Weller
- Anadangəlmə hipotireoz Uşaqlarda adətən, çünki çox yüksək fetal çəki inkişaf edir. In neonatal dövrdə həkimlər gec gediş meconium, köp, qeyd göbək yır
- 's Nachts, in de tent naast ons: 'Wat ben je aan't zoeken? Wat?
- it's hard to win against a smart person, but its damn near impossible to win an argument with a stupid person
- Is Eddie Vedder? Nee, die is met Brian May.
- Oh bloody hell!
- Een kennis van mij profileert zichzelf als een echte gamer, maar hij weet niet eens wat Tetris!
- Meedoen met de gebruikers is ook kudde-gedrag. Oh ja, ik ben cool, want ik gebruik drugs. Suckers.
- Vind wespen irritanter dan kinderen, wespen blijven terugkomen als je ze wegslaat, kinderen niet.
- “Standing alone is better than standing with people who don't value you.”
- also, it takes much longer to get up north, the slow way
- Mijn mening over het Belgische scheidsrechterkorps is al langer gekend: een bende onvolwassen klungelaars die denken dat ze alles moeten oplossen met kaarten en graag veel gesticuleren.
- de beste stuurlui lopen op de wallen
- deprimerende COUNTRYMUZIEK
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
