Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music is your own experience, your own thoughts, your wisdom. If you don't live it, it won't come out of your horn. They teach you there's a boundary line to music. But, man, there's no boundary line to art. ~ Charlie Parker
- veu as ge altij LOL achter auwe msn-naom zet
- Punctualiteit is een deugd, betrouwbaarheid een zegen, als je geen van beiden mee brengt blijf je voor altijd in de regen!!!!!
- egt goeie quotes , zeker da van dien dromedaris man egt classic
- nu breek ik mijn klompvoet
- Is het de bedoeling dat de 'lachend kakske' emoji van de aldi eruitziet als een buttplug?
- VAR : volgens Anderlecht regels
- Ik heb vandaag een stuk of 4 'reels' op facebook niét bekeken. Mijn leven suckt!
- Speelde vandaag tegen een bende premeniemen vandaag.
- Eén keer, nooit meer
- gaan nog een weekske ziekenverlof pakken denk ik,been en rug doet te veel pijn,en ben veel te zat,LOL
- lachen als een hoer met liespijn
- Inderdaad hebben bij zus flesje chamoagbe gedronken top
- bier is slecht voor de mens vooral als het slecht bier is
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.